סיפורו של משחק שלא זכה להכרה

 

ראשית אני רוצה להתנצל על הפרש הזמנים שבין כל פוסט ופוסט. מעתה והלאה אני לא אכתוב באופן קבוע מכיוון שאני לא יכול להבטיח שאני אעמוד במטלה זו, גם אם זה חופש, אני פשוט עצלן. על כל פנים, רציתי להציג בפניכם משחק שלא שמעתי עליו בעבר והוא משך מאוד את צומת ליבי.

במגזין הדיגיטלי QORE של חודש יולי, נחשפתי למשחק חדש ומעניין. ובכן, השם שלו ארוך ומעצבן לכתיבה חוזרת אז אני לא אחזור על שמו שנית – Majin and the Forsaken Kingdom. חושבים שזה שם ארוך ומגושם? כך גם אני. המשחק עצמו כבר נמצא בפיתוח לפני ההכרזה של Last Guardian לפי דבריהם של Namco Bandai המפיצים של המשחק. המשחק מתוכנן לצאת ב23 בנובמבר 2010, וככל הניראה שבמהרה נתחיל לשמוע יותר עם הLast Guardian. אבל המשחק הנוכחי כבר מלהיב אותי מספיק, ואני חושב סה"כ זה מה שהיינו צריכים כל הזמן הזה. המשחק בסגנון הרפתקה-אקשן עם הרבה אלמנטים של פאזלים. במשחק תשחקו את הגיבור ששמו הוא טפיו (Tepeu) שבמהלך המשחק *ספויילר!* יפגוש את מאג'ין. ושינהם יצאו למסע לטהר את העולם מהזיהום – נישמע כמו משחק אקולוגי חינוכי! ובכן זו רק העלילה הכללית הידועה עד כה על המשחק, חוץ מזה הקונספט ניראה מצוין – המשחק עצמו די מזכיר את Last Guardian, אבל חוץ מזה הוא ניראה כמו משחק שלא כדאי לפספס.

ידיעה שלא קשורה לכתבה – iTunes משגע אותי, אני מתחיל להצטער על היום שבו הוכרז האייפוד טאצ'. כל פעם שרציתי לכתוב פוסט חדש, האייטיונס דפק לי את המחשב – תאשימו אותו.

0 Responses to “סיפורו של משחק שלא זכה להכרה”



  1. להגיב

להשאיר תגובה

