פינת הנוסטלגיה – פרק 1

שלום קוראים, ברצוני לפתוח פינה חדשה שבניגוד לסיכום השבועי אני אכתוב בה רק מתי שיעלו לי רעיונות מוצלחים לראש, אני אקרא לה פינת הנוסטלגיה אך ככל הניראה אני אחרוג מהקטרגוריה גם לעוד נושאים ואני פשוט אקרא לקטע "הפינה". בכל אופן, רציתי לדבר על משחקי נוסטלגיה ואני לא מדבר על המשחקים הראשונים שיצאו משחר ימי תעשיית הגיימינג, אני מדבר על משחקים שליוו אותנו לאורך עשר השנים האחרונות. כפתיחה אני אדבר על המשחק Jak and Daxter: The Precursor Legacy, בטח רובכם מכירים את המשחק הזה אך אני לא יודע כמה מכם מבינים אותו לעומק כולל אני, לכן החלטתי לשחק בו שוב. עד כה אני רואה שפספסתי הרבה מאז שאני זוכר את עצמי משחק במשחק הזה בכיתה ד' השנה שבה קיבלתי את הפלייסטיישן הראשון שלי שהוא היה פלייסטיישן 2. אני עוד זוכר את הימים בהם ביקרתי חבר שהיה לו את הפלייסטיישן הראשון, ומפני שהיו ילדים בגן (או כיתה א') אז לרוב לא ידענו מה אנחנו עושים, לפחות שיחקנו טקן שזה היה המשחק הכי אהוב עליי בתקופה ההיא, ולכן מאוד רציתי שהמשחק הראשון שלי לפלייסטיישן שיהיה שלי (שלא היה בסוף) יהיה דווקא טקן, אבל הזמן עבר ולא קנו לי את המכשיר (בצדק, הוא בטח עלה הון בתקופה ההיא) ובשנת 2004 קנו לי את הפלייסטיישן 2, אך המשחק הראשון שלי היה משהו אחר לגמריי (מי זוכר כבר..) בכל אופן, אני זוכר שאחד המשחקים הראשונים שלי היו Jak & Daxter, וזאת הייתה הפעם הראשונה שהכרתי את Naughty Dog החברה שהיום אני משחק במשחקים שלה כמו אנצ'רטד.

כך משחקים היו ניראים פעם פשוטים, צבעוניים ושמחים.

0 תגובות to “פינת הנוסטלגיה – פרק 1”



  1. להגיב

כתיבת תגובה




מרץ 2010
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031